dimarts, 21 d’agost del 2007






Aqui us presento la famili o part della potser les furgos es una de les parts mes importants casa movil u cuarto per a tots els trastos i despres duna roda punxada seguim amb un dia de relax















A falta de neu una volteta per la costa una mica mes amunt don estic parant ultimament, Kaikoura com podeu veure precios mar i muntanyes tot plegat...









Baixem de compres i una miradeta a la platja...bones oles pero encara ens falta la taula
i una foto per la mami un carro ple de fruita i verdura perque sasseguri de que menjo be...






Unes caminadetes pujant cap a la muntanya...durissim i despres una revolcadeta per la neu molt divertit sobretot quan vas amb un parell de noruegs







Una mica de sort al cap e semana
i una mica de neu diumenge pujem trenquem les cadenes i au a deixar la furgo a mig cami per sort no era la meva...




3 comentaris:

Anònim ha dit...

la mami hi a esta contenta en el carro de compra les fotos son sensacionals de veure tanta neu hasta mágafa fred, ben be sembles una estatua gelada cuidat molt i un´abraçada molt forta inclos l´espabi qu´esta pendent de la pantalla

Ori ha dit...

Hei sinyor molt be, molt bones fotos i molta neu, com va el tema del curro? jo m'estic plantejant ke fer amb la meua vida...o asentam una mica i na viatjant esporadicament o plantejarme una vida de rodamon i no parar kiet en lloc fins a trovar el meu "spot" en aket mon tant gran i a l'hora tant petit... pero no dubtis ke faci el ke faci, et vindre a veure alli on paris!
Una abracada ven forta,
Un amic

Ori ha dit...

Ja nomes hem keden 2 setmanes per a comencar a plantejar-me el proxim viatge...planta + fotos a veure si m'inspires ...
Una abracada