dimecres, 5 de setembre del 2007



Aquesta vegada tinc un poc de pressa com casi sempre que baixo a la ciutat, aixi que quatre fotos i poques paraules.


Per cert aquesta es per demostrar que lo de lsnowboard va progressant a mes a mes aquest era el dia del meu aniversari...
i per primera vegada el vaig celebrar fent una mini festeta amb unes truites de degustacio



la festeta va anar molt be, i seguint fort amb els meus trenta aqui us mostro com li foto canya a lescalada, per cert voulder, ja que estic en una de les millors zones del mon per ptacticar voulder...i laltra es el nostre amic kea un ocell molt inteligent del qual ja os explicare algunes anecdotes.Fins aviat...

3 comentaris:

Anònim ha dit...

aixo de veuret escalar en fa possar els pels de punta en quan al ocell es fantastic a veure si ens expliques alguna anecdota fins unaltre l´espabi et saluda

Ori ha dit...

Iep Jordi, ja veig que lo del esnow va be, i com a canada la cuina tipica nostra...la truita!!
espero ke ara ke ve el bon temps, no deixis d'escalar i que canviis la taula d'esnow per la de surf, pero al tanto amb els grans blancs, que no et passi com a les fotos que et vaig enviar... .
Bueno, Una abracada (encara des de canada)
Un Amic

Anònim ha dit...

aquestes paelles fan molt de goig segur que al final seras un gran cuiner i m´en hauras d´ensenyar a veure si m´ensenyes la teva furgo com sempra l´spabi et saluda