diumenge, 30 de novembre del 2008


buenoooo... ja no menrecordaba ni com anaba, com ja sabreu he estat molt ocupat estudiant i treballant el darrer any, aixi que excuso la manca de fotos darrerament, simesno ja en tinc algunes mes, fa uns dies vaig tindre les primeres vancances, mullades pero vacances, dic mullades perque en una setmana que vaig intentar mourem per la illa, vaig tindre 5 dies de tormenta, pero una senyora tormenta, estaba dormint al cotxe bora el mar i el vent el remanaba com unes maraques, vaig sortir tres vegades per la nit per a veure si encara tenia la bici a la vaca, no les tenia totes, a part de la pluja com ja veureho els paisatges espectaculars,














2 comentaris:

Anònim ha dit...

i a era hora no tardis tan en penjar fotos realment son espectaculars la de la rocas n0 en habia vist mai iles petjades son uniques sempra et recordem spabi

Anònim ha dit...

Ei guapo ke tal tot?
Jajajajaja
Ki soc jajajajaja
¡Sorpresaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa la Joana!
Ja veig ke estàs de puta mare i ara ja se com saber de tu.
Un peto molt fort i una abrasada
Cuidat.Mu…..a