dimarts, 9 de desembre del 2008



avui aixo sera co un jeroglific, a veure si adivineu que be primer i despres, quin es lordre dels escrits i tal...



com podeu veure aqui hi ha un amic que vaig, per interes clar, li encantaven



les madalenes salades que vaig fer, salades no per error sino que enlloc de dolces les faig amb cebeta tomaca i formatge amb unes herbetes pr corona, heu de probar...



mooolt be aquesta vegada no us he fet esperar gaire, hem sap greu pero lo de posar les fotos aqui ordenades es un mal de cap, aixi que us dire quatre cosetes i au..
com podeu veure aquest es el tipus de camp base que plantaba cada vespre despres de voltar per tots els raconets posibles escollia e millor i mes aillat,








Paisatges de postal un darrera laltre a la vora del cami imaginat quan comences a caminar una mica, es de somni, espero que les disfriuteu tant com jo, i que us faci molta enveja i hem vingueho a veure....




D' aquest viatget es el millor que us puc deixar j posare alguna altra en algun altre moment pero
despres de 5 dies de tormenta qe vaig tenir no hem van sobrar gaires possibiltats per mes cosetes, aixi que apa fins a la proxima...
Thats the new section for some people that started to watch the blog thanks for the interest and let me know what u think, in order to put more english comments for ur entertrainment, see u...
PS: Andrea let me know what u think and start to think about ur own blog, u are an amazing person with a really rich life f events that should be shared with the rest to be able to learn more of life... come on go for it...a big cuttle for u...

4 comentaris:

Anònim ha dit...

realment aquest amic es esplendit pero veg qu´esta lesionat pobret pero continue siguen precios i les fotos no cal dir una mes bonica que l´altre m´agrada que ampliis el blog animo l´espabi et saluda fins aviat

Anònim ha dit...

hola jordi com te va la vida bueno ja se que molt be i men alegro molt,tot subint amb miro el teu bloc itambe estic molt vent informada ja to pots imagina,i ara no puc deixa pasar aquets dias sense anviarte el meu recort y desitjarte que siguis molt felis ara i sempre. Dolors...

Anònim ha dit...

hola Jordi espero que tot et vagi molt be, m'agrada el blog esta molt be. Epero que l'any nou et vagi molt be, molts petons.Montserrat.

Ori ha dit...

Heiiii pellaire!!! bon any nou!!!
Jo com deus suposar, i amb molta raó estic liadissim, currant molt i disfrutant del refuji. Ja veig que tu també has començat a disfrutar del temps lliure, tot i les tormentes, que com sempre per aquestes latituds i mes per la costa oest... són d'alloò més habitual...o si més no, aixo m'ha dit algun pardalet...
Ke tal amb la bici, ja has nat a passejar de balent per allà prop de casa, fent tots akells circuits...segur que ja fas salts i coses d'akelles!!!
Bueno tio una abraçada fortissima i com sempre, et desitjo lo millor!
un amic